| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
admin Site Admin
Ble Medlem: 13 Feb 2003 Innlegg: 219
|
Skrevet: Man Jul 10, 2006 11:10 pm Tittel: Nye trekk i kampen mot spammmerne |
|
|
Bakgrunn
Vi har i det siste gjort en del grep for å kvitte oss med søppelmeldinger, dvs. automatisk utsendt reklame (spam).
Det har minsket på publisert spam på forum, men fremdeles dukker det opp litt for mye. Vi har derfor sett oss nødt til å stramme litt inn på gjesters rettigheter. Så fra og med i dag er det kun registrerte brukere som kan poste meldinger på forumet. Alle kan fremdeles lese alle meldinger, men ønsker du å delta i diskusjonen må du registrere deg.
Hvordan registrere deg?
Det er helt gratis å registrere deg som medlem på Hele Norges Spillforum. Klikk på linken "Bli medlem" øverst på siden, legg inn navn og epostadresse (og evt. annen informasjon) og du vil motta en bekreftelsesmail like etter. Bekreft medlemsskapet ved å klikke på linken i denne eposten og brukeren din er opprettet. Du kan nå logge deg på med brukernavnet og passordet du valgte, og delta i diskusjonen (og starte nye) når det måtte passe deg.
Vi håper dette er tiltak som vil fjerne siste rest av spammen vi har sett her på forumet i det siste.
Med vennlig hilsen
Trond Braut
Administrator - Hele Norges Spillforum |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tomas HV Mørkrid Bonde av Carcassonne og Skrinet
Ble Medlem: 25 Jun 2003 Innlegg: 55 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Jul 11, 2006 5:05 pm Tittel: |
|
|
Støttes helhjertet! Det er svært irriterende å tro mange nye meldinger er postet, og så finne ut at det bare er søppel. Takk for at dere tar tak i det! _________________ Vennlig hilsen
Tomas HV Mørkrid |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tor Sverre Samurai av det Gylne Skrin, Mester av Ko

Ble Medlem: 14 Apr 2009 Innlegg: 216 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Fre Jul 24, 2009 9:13 am Tittel: |
|
|
| Så passende at den havna her :p |
|
| Til Toppen |
|
 |
pocoloco Boss av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 09 Mai 2008 Innlegg: 564 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Jul 24, 2009 10:54 am Tittel: |
|
|
| Tor Sverre skrev: | | Så passende at den havna her |
Jeg satt også og ventet på det!  _________________ «LUDO ERGO SUM» |
|
| Til Toppen |
|
 |
verzutiko Abenteuerlig Menneske av Skrinet
Ble Medlem: 18 Aug 2010 Innlegg: 9 Bosted: Moss
|
Skrevet: Ons Aug 18, 2010 1:59 pm Tittel: |
|
|
Men pass på så dere ikke sletter faktiske brukere.
Profilen min og alle innleggene mine ble nettopp slettet, men jeg lagde den bare på nytt, så det gjorde forsåvidt ingenting. |
|
| Til Toppen |
|
 |
admin Site Admin
Ble Medlem: 13 Feb 2003 Innlegg: 219
|
Skrevet: Ons Aug 18, 2010 3:22 pm Tittel: |
|
|
| verzutiko skrev: | Men pass på så dere ikke sletter faktiske brukere.
Profilen min og alle innleggene mine ble nettopp slettet, men jeg lagde den bare på nytt, så det gjorde forsåvidt ingenting. |
Ja, jeg kom i skade for å slette din bruker.
Beklager dette!
Det har heldigvis aldri hendt før, så jeg håper (og tror) det skal bli med denne ene gangen.
Velkommen til forumet, BTW. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|