| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
las^se Alexandrisk Feltherre av det Gylne Skrin
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 306 Bosted: Karmøy
|
Skrevet: Ons Nov 18, 2009 2:34 pm Tittel: Jeg skulle IKKE vært der... |
|
|
Spilte Lifeboats med en gjeng fra en bibelskole, deriblant læreren som var misjonær. Kjente ikke folkene, men de var genuint interessert i brettspill.
Det gitt godt med misjonæren, og da de andre nok en gang ville kaste meg overbord pga at jeg var en "gamer", utbrøt jeg noe høylydt:
"Ja men se på den misjonær-stillingen der da!"
Det ble noe halvkvalte knis blant noen av elevene, etterfulgt av kunstig stillhet. Spillet ble ferdigspilt, pakket sammen og jeg dro hjem. Har aldri møtt noen av motspillerene igjen...
Husker ikke resultatet, men det var uansett det eneste spillet som har gitt meg delvis angst og kjedelig ettertanke.
Spillet har forresten aldri havnet på bordet igjen heller. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Remo Sheriff av BSG

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 232
|
Skrevet: Ons Nov 18, 2009 6:58 pm Tittel: |
|
|
Hva i all verden... Lifeboats ikke havnet på bordet igjen?! Det er jo et helt fantastisk kult spill! En finner vel neppe noe mer cutthroat enn det. Men, det er vesentlig at spillerne ikke tar ting personlig - det er jo tross alt kun et spill... _________________ Sheriff av BSG |
|
| Til Toppen |
|
 |
las^se Alexandrisk Feltherre av det Gylne Skrin
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 306 Bosted: Karmøy
|
Skrevet: Ons Nov 18, 2009 7:59 pm Tittel: |
|
|
Det er et spill som er lett å forsnakke seg i, samt være slem. Passer nok ikke for alle  |
|
| Til Toppen |
|
 |
tbraut Overopphøyet 6. magus i Skrinmystikk

Ble Medlem: 20 Feb 2003 Innlegg: 2042 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tor Nov 19, 2009 12:50 am Tittel: |
|
|
| las^se skrev: | Det er et spill som er lett å forsnakke seg i, samt være slem. Passer nok ikke for alle  |
Sant det, og det er derfor det også står på Spillskrinets webside om spillet:
"Ønsker du ditt eget "reality-show" på stuebordet? Prøv "Lifeboats" - mer drama enn i hvilken som helst Robinson-ekspedisjon! (...og mer gøy!)"
http://www.spillskrinet.no/show.php?spillid=39
Har ikke spilt det mange år, men husker at det ble stor stemning hver gang det kom på bordet. _________________ Følg @Spillskrinet på Twitter:
http://twitter.com/Spillskrinet |
|
| Til Toppen |
|
 |
|