Spillforumet
Spørsmål og svar om Spillskrinet og produktene våre.
Vil du prøve en annen vri? Her finner du noen regelvarianter.
Noe på hjertet? Send oss GJERNE en e-post
Klikk HER for å se tidligere nyhetsbrev. Registrer deg under for å motta oppdaterte nyheter om spill
 Visa    Mastercard
Hele Norges Spillforum Forum Hovedsiden Hele Norges Spillforum
- Spillskrinets introtekst -

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Midwinter 2 - Et vellykket arrrangement er over!
Gå til side 1, 2  Neste

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hele Norges Spillforum Forum Hovedsiden -> Spillearrangementer
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
las^se
Alexandrisk Feltherre av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 12 Apr 2007

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 7:37 am    Tittel: Midwinter 2 - Et vellykket arrrangement er over! Svar med Sitat

Arrangementet er over, og ble vellykket! Diskuter gjerne arrangementet i denne tråden Smile

Sist endret av las^se den Man Feb 23, 2009 1:42 pm, endret 6 ganger
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
pocoloco
Boss av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 09 Mai 2008

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 11:29 am    Tittel: Svar med Sitat

Hva er den nøyaktige adressen hvor dette skal finne sted?
las^se

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 12:44 pm    Tittel: Svar med Sitat

pocoloco skrev:
Hva er den nøyaktige adressen hvor dette skal finne sted?

La inn kart over. Adressen er under:

Vormedal Grendahus
Vormedalsvegen 330
5545 VORMEDAL
Til Toppen
andreas
Bonde av Carcassonne og Skrinet

Ble Medlem: 15 Okt 2008

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 1:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Finnes det noe detaljert program over hvilke spill/turneringer som blir arrangert, og til hvilket tidspunkt?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
las^se

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 1:26 pm    Tittel: Svar med Sitat

andreas skrev:
Finnes det noe detaljert program over hvilke spill/turneringer som blir arrangert, og til hvilket tidspunkt?

Lagt inn planlagt program over. Spill som mangler tilstrekkelig antall spillere vil gå ut. Dette er ikke et turneringsarrangement, slik at en skal slippe å bruke en hel dag omtrent på spille samme spillet flere ganger. Fokuset er på å kose seg med å spille spill, sammen med kjente og nye bekjentskaper Smile

Men premier blir det allikevel Smile
Til Toppen
Black ant
Farao av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 22 Sep 2004

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 2:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Ser råbra ut !

Må bare få avklart dette med vinterferie-familie osv først. Men har svæææææææææært lyst til å komme Very Happy
las^se

InnleggSkrevet: Tir Jan 13, 2009 2:17 pm    Tittel: Svar med Sitat

Black ant skrev:
Ser råbra ut !

Må bare få avklart dette med vinterferie-familie osv først. Men har svæææææææææært lyst til å komme Very Happy

Som sagt tidligere: Kjempemoro om du/flere fra PG kommer oppover. Smile
Til Toppen
hansth
Seyfartisk Æresridder av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 24 Okt 2006

InnleggSkrevet: Søn Feb 01, 2009 11:15 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hadde vært artig å ta en tur, men har allerede bestilt London-tur den helga... Crying or Very sad
Til Toppen
sveinmain
Imperiell sølvbærer av III. Skrinalder

Ble Medlem: 05 Jun 2004

InnleggSkrevet: Søn Feb 01, 2009 11:47 pm    Tittel: Svar med Sitat

Her gjelder det å prioritere riktig! Idea

Sjekk ut: http://www.preikestolengamers.blogspot.com/
Til Toppen
sveinmain
Imperiell sølvbærer av III. Skrinalder

Ble Medlem: 05 Jun 2004

InnleggSkrevet: Lør Feb 21, 2009 11:17 pm    Tittel: Svar med Sitat

Har nå fått den ære av å tilbringe 2 flotte dager blant gutta i Orthad Ithil. Vet ikke helt hva Othard Ithil betyr, men tipper det står for flotte folk bak et fantastisk arrangement. For det har MidWinter2 vært. For alle dere som ikke var det så gikk dere glipp av:

Mye god spilling
Mye god mat(jeg også)
Vennskaplighet
Gjestfrihet
Og et meget godt gjennomført arrangement i perfekte, lyse og romslige lokaler.

Gleder meg allerede til neste år. Og omtrent som bestilt på Haugalandet på denne årstiden. Brettspill en hel helg i pisseregn. Hva er bedre???

Ingenting som jeg kommer på i allefall Very Happy

MidWinter 3: Begynn å spar penger til overnatting allerede i dag, eller finn deg ei dame fra Hagalandet, flytt til Karmøynå, eller skaff deg en støttekontakt derifra. Gleder meg allerede til neste års arrangement Cool

Sjekk ut: http://www.preikestolengamers.blogspot.com/
Til Toppen
Black ant
Farao av det Gylne Skrin

InnleggSkrevet: Søn Feb 22, 2009 9:27 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg har også hatt den stoooore glede av å delta på dette glitrende arrangementet.

Varm mottakelse, flotte folk, kjekke spill, og mat, og sist men ikke minst.... Lars Morten, Morten, Einar, Astrid og resten av den engasjerte arrangør-komiteen.

Tusen hjertelig for en fantastisk helg !
Vi stiller selvsagt til neste år - og håper å kanskje treffes til ny dyst før den tid også ???

Og til Lars Morten - gratulerer med seieren i Le Havre ! Bra spilt, og bra regelfoklaring.... Neste gang - da skal du få svi Very Happy
las^se

InnleggSkrevet: Søn Feb 22, 2009 10:30 pm    Tittel: Svar med Sitat

Black ant skrev:
Jeg har også hatt den stoooore glede av å delta på dette glitrende arrangementet.

Varm mottakelse, flotte folk, kjekke spill, og mat, og sist men ikke minst.... Lars Morten, Morten, Einar, Astrid og resten av den engasjerte arrangør-komiteen.

Tusen hjertelig for en fantastisk helg !
Vi stiller selvsagt til neste år - og håper å kanskje treffes til ny dyst før den tid også ???

Og til Lars Morten - gratulerer med seieren i Le Havre ! Bra spilt, og bra regelfoklaring.... Neste gang - da skal du få svi Very Happy

Ja det var en flott helg, mye bra spilling, kjekke folk og god mat. Spesielt kjekt å få treffe riks-kjendisene blackant (svein) og sveinmain (hoved-svein) Smile Alltid hyggelig å bli kjent med nye folk, men også nye spillbekjentskaper. Le havre, red november, power boats og carrmajong var gledelige spillopplevelser.

En liten demper var vel at mesteparten av komiteen ikke hadde arrangert et slikt arrangement før, slik at vi hadde noe arrangør-problemer underveis. Men alle tok ting med fatning og klarte å vente litt før spillet/kaffen/maten var klar. Smile Noe å forbedre oss til neste gang.

Og en suprise suprise til Black ant:

Du vant et spill!! Kanskje ikke verdens mest lukrative premie, men hva kan en forvente i en gjettekonkurranse. Smile I en av de småkonkurransene til Morten, hadde du riktig svar, og fikk dermed 6 nimmet innpakket i metalleske. Har spillet på lagring gjemme hos meg til "we meet again", sammen med sveinmain's "secret garbage julekort"!
Til Toppen
Black ant
Farao av det Gylne Skrin

InnleggSkrevet: Søn Feb 22, 2009 10:43 pm    Tittel: Svar med Sitat

las^se skrev:
En liten demper var vel at mesteparten av komiteen ikke hadde arrangert et slikt arrangement før, slik at vi hadde noe arrangør-problemer underveis. Men alle tok ting med fatning og klarte å vente litt før spillet/kaffen/maten var klar. Smile Noe å forbedre oss til neste gang.

Og en suprise suprise til Black ant:

Du vant et spill!! Kanskje ikke verdens mest lukrative premie, men hva kan en forvente i en gjettekonkurranse. Smile I en av de småkonkurransene til Morten, hadde du riktig svar, og fikk dermed 6 nimmet innpakket i metalleske. Har spillet på lagring gjemme hos meg til "we meet again", sammen med sveinmain's "secret garbage julekort"!

Jeg merket ikke noe til noe svikt i arrangementet - var helt strålende syntes jeg !

Og surprisen - ,....... heyyyyy - kult. 6 nimmt ruler i gjengen som filler ! Og jeg har det ikke fra før !!! Vet du hvem jeg svarte rett på ? Kg til komiteen Laughing

Kansje jeg kan hente det hos deg en gang jeg er hos svigers - og rekke en liten omgang spilling med det samme Very Happy
las^se

InnleggSkrevet: Søn Feb 22, 2009 11:14 pm    Tittel: Svar med Sitat

Tror det var antall kuler i boksen Smile

Til informasjon så var komiteen lettere enn de fleste trodde Smile Noen har juksa på vekta!!

Hos meg er døren høy og vid, og klar for spille-besøk. Sett bilen på Mekjarvik, så henter eg deg i Skudenes. Easy! Smile
Til Toppen
Black ant
Farao av det Gylne Skrin

InnleggSkrevet: Man Feb 23, 2009 10:25 am    Tittel: Svar med Sitat

Kjekt tilbud Lars Morten og fristende, men..... når jeg er på Karmøy er jeg hos svigers og da er det sykt verdifullt å ha en god grunn for å stikke av.
Så jeg tror jeg sparer anledningen til jeg likevel "må" nordover på pliktoppdrag Laughing
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hele Norges Spillforum Forum Hovedsiden -> Spillearrangementer Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2  Neste
Side 1 av 2

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet