| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
las^se Alexandrisk Feltherre av det Gylne Skrin
Ble Medlem: 12 Apr 2007 Innlegg: 306 Bosted: Karmøy
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 7:37 am Tittel: Midwinter 2 - Et vellykket arrrangement er over! |
|
|
Arrangementet er over, og ble vellykket! Diskuter gjerne arrangementet i denne tråden 
Sist endret av las^se den Man Feb 23, 2009 1:42 pm, endret 6 ganger |
|
| Til Toppen |
|
 |
pocoloco Boss av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 09 Mai 2008 Innlegg: 564 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 11:29 am Tittel: |
|
|
Hva er den nøyaktige adressen hvor dette skal finne sted? _________________ «LUDO ERGO SUM» |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 12:44 pm Tittel: |
|
|
| pocoloco skrev: | | Hva er den nøyaktige adressen hvor dette skal finne sted? |
La inn kart over. Adressen er under:
Vormedal Grendahus
Vormedalsvegen 330
5545 VORMEDAL |
|
| Til Toppen |
|
 |
andreas Bonde av Carcassonne og Skrinet
Ble Medlem: 15 Okt 2008 Innlegg: 50 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 1:09 pm Tittel: |
|
|
| Finnes det noe detaljert program over hvilke spill/turneringer som blir arrangert, og til hvilket tidspunkt? |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 1:26 pm Tittel: |
|
|
| andreas skrev: | | Finnes det noe detaljert program over hvilke spill/turneringer som blir arrangert, og til hvilket tidspunkt? |
Lagt inn planlagt program over. Spill som mangler tilstrekkelig antall spillere vil gå ut. Dette er ikke et turneringsarrangement, slik at en skal slippe å bruke en hel dag omtrent på spille samme spillet flere ganger. Fokuset er på å kose seg med å spille spill, sammen med kjente og nye bekjentskaper
Men premier blir det allikevel  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Black ant Farao av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 22 Sep 2004 Innlegg: 529 Bosted: Jørpeland
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 2:12 pm Tittel: |
|
|
Ser råbra ut !
Må bare få avklart dette med vinterferie-familie osv først. Men har svæææææææææært lyst til å komme  _________________ Preikestolen Gamers - første brettspillklubb med egen brettspilltest i avisa.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Skrevet: Tir Jan 13, 2009 2:17 pm Tittel: |
|
|
| Black ant skrev: | Ser råbra ut !
Må bare få avklart dette med vinterferie-familie osv først. Men har svæææææææææært lyst til å komme  |
Som sagt tidligere: Kjempemoro om du/flere fra PG kommer oppover.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
hansth Seyfartisk Æresridder av det Gylne Skrin

Ble Medlem: 24 Okt 2006 Innlegg: 166 Bosted: Ringerike
|
Skrevet: Søn Feb 01, 2009 11:15 pm Tittel: |
|
|
Hadde vært artig å ta en tur, men har allerede bestilt London-tur den helga...  |
|
| Til Toppen |
|
 |
sveinmain Imperiell sølvbærer av III. Skrinalder

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 1463 Bosted: Jørpeland
|
|
| Til Toppen |
|
 |
sveinmain Imperiell sølvbærer av III. Skrinalder

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 1463 Bosted: Jørpeland
|
Skrevet: Lør Feb 21, 2009 11:17 pm Tittel: |
|
|
Har nå fått den ære av å tilbringe 2 flotte dager blant gutta i Orthad Ithil. Vet ikke helt hva Othard Ithil betyr, men tipper det står for flotte folk bak et fantastisk arrangement. For det har MidWinter2 vært. For alle dere som ikke var det så gikk dere glipp av:
Mye god spilling
Mye god mat(jeg også)
Vennskaplighet
Gjestfrihet
Og et meget godt gjennomført arrangement i perfekte, lyse og romslige lokaler.
Gleder meg allerede til neste år. Og omtrent som bestilt på Haugalandet på denne årstiden. Brettspill en hel helg i pisseregn. Hva er bedre???
Ingenting som jeg kommer på i allefall
MidWinter 3: Begynn å spar penger til overnatting allerede i dag, eller finn deg ei dame fra Hagalandet, flytt til Karmøynå, eller skaff deg en støttekontakt derifra. Gleder meg allerede til neste års arrangement  _________________ Norges mest aktive og oppdaterte brettspill-blogg!!!
Sjekk ut: http://www.preikestolengamers.blogspot.com/ |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Søn Feb 22, 2009 9:27 pm Tittel: |
|
|
Jeg har også hatt den stoooore glede av å delta på dette glitrende arrangementet.
Varm mottakelse, flotte folk, kjekke spill, og mat, og sist men ikke minst.... Lars Morten, Morten, Einar, Astrid og resten av den engasjerte arrangør-komiteen.
Tusen hjertelig for en fantastisk helg !
Vi stiller selvsagt til neste år - og håper å kanskje treffes til ny dyst før den tid også ???
Og til Lars Morten - gratulerer med seieren i Le Havre ! Bra spilt, og bra regelfoklaring.... Neste gang - da skal du få svi  _________________ Preikestolen Gamers - første brettspillklubb med egen brettspilltest i avisa.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Skrevet: Søn Feb 22, 2009 10:30 pm Tittel: |
|
|
| Black ant skrev: | Jeg har også hatt den stoooore glede av å delta på dette glitrende arrangementet.
Varm mottakelse, flotte folk, kjekke spill, og mat, og sist men ikke minst.... Lars Morten, Morten, Einar, Astrid og resten av den engasjerte arrangør-komiteen.
Tusen hjertelig for en fantastisk helg !
Vi stiller selvsagt til neste år - og håper å kanskje treffes til ny dyst før den tid også ???
Og til Lars Morten - gratulerer med seieren i Le Havre ! Bra spilt, og bra regelfoklaring.... Neste gang - da skal du få svi  |
Ja det var en flott helg, mye bra spilling, kjekke folk og god mat. Spesielt kjekt å få treffe riks-kjendisene blackant (svein) og sveinmain (hoved-svein) Alltid hyggelig å bli kjent med nye folk, men også nye spillbekjentskaper. Le havre, red november, power boats og carrmajong var gledelige spillopplevelser.
En liten demper var vel at mesteparten av komiteen ikke hadde arrangert et slikt arrangement før, slik at vi hadde noe arrangør-problemer underveis. Men alle tok ting med fatning og klarte å vente litt før spillet/kaffen/maten var klar. Noe å forbedre oss til neste gang.
Og en suprise suprise til Black ant:
Du vant et spill!! Kanskje ikke verdens mest lukrative premie, men hva kan en forvente i en gjettekonkurranse. I en av de småkonkurransene til Morten, hadde du riktig svar, og fikk dermed 6 nimmet innpakket i metalleske. Har spillet på lagring gjemme hos meg til "we meet again", sammen med sveinmain's "secret garbage julekort"! |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Søn Feb 22, 2009 10:43 pm Tittel: |
|
|
| las^se skrev: | En liten demper var vel at mesteparten av komiteen ikke hadde arrangert et slikt arrangement før, slik at vi hadde noe arrangør-problemer underveis. Men alle tok ting med fatning og klarte å vente litt før spillet/kaffen/maten var klar. Noe å forbedre oss til neste gang.
Og en suprise suprise til Black ant:
Du vant et spill!! Kanskje ikke verdens mest lukrative premie, men hva kan en forvente i en gjettekonkurranse. I en av de småkonkurransene til Morten, hadde du riktig svar, og fikk dermed 6 nimmet innpakket i metalleske. Har spillet på lagring gjemme hos meg til "we meet again", sammen med sveinmain's "secret garbage julekort"! |
Jeg merket ikke noe til noe svikt i arrangementet - var helt strålende syntes jeg !
Og surprisen - ,....... heyyyyy - kult. 6 nimmt ruler i gjengen som filler ! Og jeg har det ikke fra før !!! Vet du hvem jeg svarte rett på ? Kg til komiteen
Kansje jeg kan hente det hos deg en gang jeg er hos svigers - og rekke en liten omgang spilling med det samme  _________________ Preikestolen Gamers - første brettspillklubb med egen brettspilltest i avisa.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
Skrevet: Søn Feb 22, 2009 11:14 pm Tittel: |
|
|
Tror det var antall kuler i boksen
Til informasjon så var komiteen lettere enn de fleste trodde Noen har juksa på vekta!!
Hos meg er døren høy og vid, og klar for spille-besøk. Sett bilen på Mekjarvik, så henter eg deg i Skudenes. Easy!  |
|
| Til Toppen |
|
 |

|
Skrevet: Man Feb 23, 2009 10:25 am Tittel: |
|
|
Kjekt tilbud Lars Morten og fristende, men..... når jeg er på Karmøy er jeg hos svigers og da er det sykt verdifullt å ha en god grunn for å stikke av.
Så jeg tror jeg sparer anledningen til jeg likevel "må" nordover på pliktoppdrag  _________________ Preikestolen Gamers - første brettspillklubb med egen brettspilltest i avisa.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
|